Merhaba
bu hafta ailemin yazlığındayım ve her gün denize gidiyorum, koruyucu ile güneşleniyorum ve gölgede kalmaya çalışıyorum, biraz omzum yandı bugün çok acıyor silverdin merhem sürdüm prospektüsünde hamilelikte son 3 ay kullanmayın yazıyordun ama aranızda kullanan var mı?