ozgesoy28 bana da aynı şekilde tedavi uygulandı 2 3 günde bir kontrole gidiyorum nst bağlıyorlar sancılarım çok şükür normal çıkıyo şuan adalat bana da başlattı sancıya iyi geliyormuş ki faydasını görüyorum gerçekten inşallah bizim bekler elimizden geleni yapıyoruz gerisi Rabbimin takdiri