Tomrisss babyackgz ayy bakim seninki ne olacak çok heyecanlı 😍😍 ben 28 ağustos gibi gidip öğrenmek istiyorum inşallahh
babyackgz Tomrisss doktorum 16.haftada çağırdı beni 17 ağustosta giderim muhtemelen 🙊 bende çok heyecanlıyım bakalım kız annesi mi erkek annesi mi olacağım 😍
Tomrisss babyackgz inşallah sağlıklı olurlar ama içimizden geçende olur umarım allah biliyor ya kalbimizi 😍 hadi bakim sen önce öğreneceksin heyecanla bekliyorum 😍😍
tugce0606 Tomrisss aşkım gönlünden geçen hayırlısıyla olsun insallahta birkaç kişide çevrede şey duydum ablamda dahil ultrasonda o haftalarda senin gibi çok hareketliymis ve cinsiyetleri hep erkek ben kendiminkinde hareket falan hatırlamıyorum o haftalarda ve kız bebeğim olacak nasipse 🤗 hayırlı evlatlar nasip etsin Rabbim
Tomrisss tugce0606 canım benimm rabbim sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin benimde hakkımda hangisi hayırlısıysa o olsun inşallah rabbimden tek dileğim bu 🥰🥰🥰
Tomrisss babyackgz ay çoookk sevindim canım benim yaaa 😍😍 kaçıncı haftanda öğrendin bide sende mi kız istiyordun 🙈🙈
babyackgz Tomrisss sağ ol canım ☺️ kız erkek diye ayrım yapmadık ama herkesin gönlünden geçen vardır illa bizimki de kızdı, hâyâlimizdi 💗 bugün öğrendim 16+0 ikili taramada %60 erkek denmişti ama yanılmışlar prenses geliyormuş 🌸
Tomrisss babyackgz çok sevindim canım darısı kucağınıza almanıza olur inşallh :) bende 14+5 de böbreğim için usg ye girmiştim ordaki doktor %80 erkek ama süprizi doktorunuza bırakalım dedi sanırım erkek bizimkide bakalım 10 gün sonra öğrenicem :)
babyackgz Tomrisss hayırlısı olsun canım sizinde ilk bebek hatırladığım kadarıyla hayırlı evlat olsunlar da kız erkek hiç fark etmez 🙃 haber ver sende canım öğrenince
Tomrisss babyackgz mutlaka vereceğim kuzum aynen benimde ilk bebek sağlıklı ve de hayırlı olsun başka hiçbir isteğimiz yok 🥰🥰
busetmr Tomrisss bizim bebekre Cook hareketli hatta doktor oyuzden tam bakaamdi bile merak ettim cinsiyet belli oldumu sizin ;))
Tomrisss busetmr haftaya gittiğimde öğrenicem ama böbreğime usg doktoru bakıyordu merak ettik sorduk tahmin olarak %80 erkek dedi ve yerinde hiç ama hiç durmuyordu 😊
Tiredmom Kizlar bende 17 haftalık oldum 15+4gitmistik göstermiyor 12+5 gittik yine göstermedi bu hafta gidicez yine merak içindeyim bir oglum var ❤ gönlümüzden birde kiz evlat geçiyor tabi hayırlısı artık sizler kaçıncı haftadasınız