Aylin_16 Demek ki hareketli olduğu için kalp atışı öyle 🧡 hareketli bebek iyidir benimkinin de yeri daraldı ama napıyor ediyor yine eli kolu durmuyor. nst çekilmeye başladığımdan beri her gittiğimde en az üç saat hastaneden çıkamıyorum. Nst bekle nsteye gir muayene ol derken çok zaman alıyor. Çocukla da uzun süre hastanede vakit geçirmek zordur