halemehmet 3 gündür yaşıyorum canım. Bundan 8 sene önce olmuştum ilk. Ve kronik ürtikerdi. Kafada bitiyor bu iş aslında. Şimdi ise atak geldiği zaman direkt suyun altına giriyorum ve çıkınca zeytinyağı, kantaron yağı, badem yağı sürüyorum. Rahatlatıyor. Ama dün gece 3 kez tekrarladı bunu. Vücuduna batmayacak pamuklu kıyafetler giymelisin mutlaka. Birde evde yaptığım limon sirkesi vardı ilk gün sğrdüğümde fayda etmişti. Yine atak geldiğinde elma sirkesi sürüyorum bazen. Çok zor ama terlememeye özen göster. Allah kolaylık versin canım. Ben çıldırmak üzereyim