ikizkelebeklerim06 Merhabalar güzel anneler Çift yumurta ikizlerimle 16+2 olduk sonunda. Hem kadın doğum hem perinatolog birine kız dedi 🤗 diğeri inatçı su anlık. Ayrıntılı için 10 Eylül’de tekrar gideceğim. Sizlerde durum nedir?
Biyolog-anne ikizkelebeklerim06 merhaba ikiz olduğunu kaçıncı haftada öğrendiniz. Geçen hafta gittiğimde ikiz de olabilir kanama alanı da olabilir dedi doktorumuz. Bayramdan sonraya gün verdi ama beklemek çok çok merak ediyorum bu hafta gitsem mi acaba şuan 6. Haftadayız
ikizkelebeklerim06 Biyolog-anne o aralıklarda öğrendim ama siz Haftayaa gidin bence kalp atışını da dinleyip iki merakı bir aradan çıkarırsınız inşallah hakkınızda hayırlısı olsun 🌿