39+5 haftalık hamileyim ilk kez çatı muayenesi oldum utanmaktan başka bişey yok sıfır acı diyebilirim üstelik ben çıtkırıldım aşırı hassas biriyim hiç korkulacak bişey değilmiş sizede bişey sormak istiyorum bugün pembemsi ve sümüksü bi leke gördüm muayeneden sonra da adet sancısı gibi ara ara sancı giriyor acaba doğuruyormuyum yoksa çatı muayenesi olduğum için mi böyle oldu