Merveatay güzelim ben de öğretmenim dün aldım raporu, tatilde bir faydası olmayacağı için seminer zamanı bir daha uğraşmıyım diye çalışamaz aldım direkt. 32 +1 de aldım ben, doktor direkt 32 yazdı. Nöbetçi kadın doğumcu da oluyor devlette, olmak zorunda zaten bayram da olsa insanlar doğum yapabilir sorun yaşayabilir. Kendi doktorun olmak zorunda değil, 32de gidip onlardan da alabilirsin için rahat edecekse, yoksa aynı hafta içinde hafta bitmeden de alabilirsin