Nescafe Herkese merhaba, batıkent medikal parktta kadın doğum doktoru önerileriniz varsa bekliyorum. Hastane güzel bi hastaneye benziyor ancak doktorları hakkında yorum bulamadım sizlere sormak istedim. @
Gizemito Nescafe Aylin hocayı çoook duydum 🤗 Bakmanızı öneririm Aylin Aker 🐣 Ben Ertan Öztürk e gidiyorum erkek doktor tercih ettiğim için ama Aylin hocayıda çok duydum.
Gizemito Nescafe Ayy pardon bende özellikle cinsiyet olarak kadın doktor istiyorsunuz diye okudum 🙊 Benim doktorum Ertan Öztürk çok memnunum 🌸
Ayferi Pınar telli Celtemen tavsiye ediyorum kızımı doğum yapmıştım çok samimi içten çok iyi bir doktor sabah 5 de doğum yaptım Baya ilgilendi normal doğumdu bazı doktorun seninle para için ilgilendiğini anlıyorsun Pınar hocayı tavsiye ederim canım