Kızlar merhaba bugün kontrolümüz vardı tam 30.haftamdayım bu güne kadar herşey çok güzeldi. Bugün bebeğimin karın çevresinin 28 haftalık göründüğünü öğrendik. Doktorumuz protein ağırlıklı beslen düzelir çünkü diğer herşeyi çok normal ilerliyor dedi 2 hafta sonra tekrar gidicez ama benim kafam çok takıldı. Başına böyle birşey gelen var mı..? 😔