Nazmel adetimin ilk gününde test yaptırmıştım 37 çıkmıştı. İlk gebeliğim kimyasal düşükle sonuçlandığı için korktum. İki gün sonra tekrar bakıldı 145 olmuştu. Bir hafta geç döllenme oldugunu söylemişti doktorum. Daha sonra o bir haftayı da kapattı şimdi doğuma günler sayıyoruz. Strese sokmayın kendinizi. Rabbim hayırla ve sağlıkla nasip etsin evlat sahibi olmayı.