Sibelgokhan sevval5481 ilk emzirdigim an o kadar guzel bir duyguydu ki ,bebeğim emmeyi bıraksın istemiyordum🥰 daha sonradan yaralar oluşmaya başladı, yerleri teklemeye teklemeye emziriyordum, ne kadar acı versede çocuk emdikçe insanın ici huzur buluyor 💕
nil_sugra sevval5481 emzirmek bana hep garip gelmiştir. Hatta çocuğum olursa nasıl emziririm diye kendi kendime düşünürdüm. Ama bu gayri ihtiyari bir güdü. Emzirmek anne ve bebeği birbirine bağlayan en büyük eylem… Bebek içgüdüsel olarak meme istiyor ve anne de içgüdüsel olarak bebeğini emzirmek istiyor. Aslında mucize bir şey
Teacherella En çok bu duyguyu merak ediyordum daha başındayız ilk çok zor acılı ama süt gelmeye başladıkça canından parçanın karnını doyurabilmek çok güzel bir duygu ama hala canım yanıyor 😊 çok net bir şey var ki doğurmak emzirmek zor olan şeyler hep annelere verilmiş kadınlar gerçekten çok güçlü 💪
Duygukc sevval5481 böyle bir post görmüştüm emzirmek nasıl bi his acıtıyormu nasıl hissediyorsunuz emzirirken falan diye bi bayanın yorumunu görmüştüm doğurmadan eşimi emzirdim çok güzel bi duygu diye yazıyordu gül gül ölmüştüm ya 😂😂
sevval5481 balporsugum anladım yani sütüm olmazsa diye korkuyorum sizce hemen geliyor mu süt doğumdan sonra
sevval5481 sütüm olmazsa diye korkuyorum rüyalarımda enzirdiğimi görüyorum açıkçası doğumdan hemen sonra süt geliyor mu