Anneadayimm Merhaba hanımlar daha 8 haftalığız ama doğru düzgün su içemiyorum midem almıyor resmen sürekli istifra ediyorum. böyle durumda olanlar varmı ??
Snszasla Anneadayimm maalesef ilk zamanlar öyle oluyor 16 haftalık oldum halen suyu içerken imtina ediyorum ama mutlaka geçecektir biraz saha sabır etmemiz lazım 😒
minikcasper Anneadayimm canım sıkıntı yapma kendine ilk haftalarda oluyo çok normal ben 12 den sonra adam akıllı su içmeye başladım hep bi bulantı vardı. Zamanla geçiyo o zaman içersin içemiyosun diye üzülme 🤗 şuan 15 haftadan gidiyoruz. Normalde de su içerdim zorlanmadan şimdide öyle içmeye devam 🤗 geçiyo yani zamanla herşey düzeliyo hafta ilerledikçe 💜🎊
Tgbakml İlk üç ay mide bulantısı ve iştahsızlık genelde oluyor derler ve ben de yaşadım hiç bir şey yiyemiyordum o zamanlar kilo bile vermiştim yaşadığınız normal ve üç ay dolunca geçecektir dikkat edin sadece 🌸