Bende 38+2 haftaligim epiduralli normal dogum istiyorum. Aslinda bende gebeligimin basindan beri sezeryan istiyordum normalden korkuyordum sonra esim normali denememi istedi bi dusun dedi burda pozitif normal dogum postlari okudum normali denemek istedim ki annemler teyzemler felan bana normal dogum zor sezeryan daha rahat acisi felan yok dediler bi esimin tarafi normal dogum yapmam icin yureklendirdiler acikcasi benimde hala korkularim var normal dogumun dikislerinden korkuyorum dogumdan sonraki vajinanin halinden, acilmamin gec olmasindan felan cok sanci çekmekten korkuyorum, bende o ana biraktim kendimi bakicam yapabilirsem normal yapicam yapamassam sezeryana donucem ki bebegim 37+1 de 3,500 kilo oldu suan 38+2 yim dogum zamanina kadar 4 kiloyu bulursa sezeryan istiycem