Arkadaşlar 7+5 haftalık gebeyim geçen hafta kanamadan hastanede yattım. Şuan yatıyorum fakat kanama bitmiş olmasına rağmen idrarımı yapıp sildikten sonra hala siyahımsı idrar geliyor peçeteye bu normal mi birde göbeğimde batmalar oluyor. Kanama yaşayan varmı