Doğurup kucağıma almak hayal gibi geliyordu artık. Hala rüyada gibiyim 🙈
Hamileliğimde çalışıyordum çokta rahat geçti son aylara kadar size tavsiyem eğer hafif bir işiniz varsa devam edin çalışmaya.
Virüsün ilk başladığı zamanlar iş yerimden ücretsiz izin verdiler evde geçirdim son 3 ayımı.
Son 2 ay kala kordon damarların birinde çentik vardı onun bebegin gelişimini etkiledigini öğrendik. Biraz çabaladık doktorum sonuç vermediğini görünce basindan savdı beni desek yeridir. 35. Haftamda baska doktora geçtim cok şükür son andada olsa iyi bir doktora denk gelmiştik. Gelisimide düzelmeye başladı kızımın. Tek sorun bir türlü assagi dönmemesiydi 39. Haftaya kadar bekleme kararı aldık. Hala dönmeyince 39+3 16.07.2020 perşembe günü spinal sezeryanla 2.700 gram olarak aldım mis kokulumu kucağıma.
Doğumu anlatmaya geçeyim;
Sabah yatış işlemlerini halledip odama geçtim daha eşyalarım yukarı çıkmadan görevli gelip ameliyat önlüğünü getirdi giymemi istedi. Ben oyaladım daha odamı hazirlamamistim bile.
Daha sonra doktorum geldi biraz bilgi verip beni neşterle beklediğini söyledi aldi beni heycan korku😁
Eşyalarım gelince yerleşip önlüğümu giydim mutlaka sezeryanseniz o onlukle fotograf çekmelisiniz eşinizle.
Daha sonra nst ye bagladilar kisa bi süre.
Görevliler gelip baska sedyeye aldilar ameliyathaneye dogru geçtik gayet aydınlık oda gibi bir yerdi televizyondakiler gibi korkutucu degildi. Sedyeden ameliyat sedyesine aldilar işlemlere başladılar. Bitince oturmamı istediler. Oturup omuzlarını düşürdüm çenemi göğsüme dayadim kuyruk sokumuna incecik kıvrılabilen bi iğne yaptılar hiç acıtmadı. Yerime uzandim tekrar, 1-2 dakika içinde bacaklarımı hissetmiyordum. Önlugumle önümü kapattılar. Basladiklarini hissediyordum cekişme hissediyordum ama asla acı yok tarifsiz bi his. Bir ara midemin bulandığını hissettim kusucak gibi hissediyorum dedim. Hemşire normal bi durum dedi hemen serumuma igne yapti ben o sıra öğürmeye başlamıştım oksijen verdiler kisa sürede geçti. O sira bebek geliyo fotoğrafçıyı çağırın dediler ben şok oldum çünkü içeri gireli 15 dakika olmuştu. 10.30 da ameliyathaneye alındım 10.48 de bebeğim doğdu. Ilk muayenesini yapıp yanina getirdiler nasıl güzel mest oldum😍 fotoğrafcı bir kaç fotoğraf alıp gitti bebegide götürdüler ben kaldim sanırım dikiş işlemleri için daha sonra benide çıkardılar. 1 gün sonra taburcu oldum. 12 gün oldu bu gün anne olalı şimdi uyutmaya çalışıyorum prensesi👩👦❤
Depend kurtaricim oldu mutlaka alın.
Birbirine geçmeli degilde cırtlı korse özellikle sezeryanlılara şiddetle tavsiye ediyorum resmen onun sayesinde iyiydim.
Çok sıkmadan karnınızın sarkmasini önleyecek kadar sıksın yeter çarçabuk ayaklandim sayesinde.
Uzun oldu ama bende uzun doğum hikayelerini severdim. Sorulara açıgım kızlar daha sonra happy kidse geçeceğim 😍❤🌹