RabiaMG endokrin doktoru verdi. Devlette randevu bulamadım liv de bir endokrin doktoruna gittim. 2 gündür günde 7 defa ölçtüm açlık genel de 90 altı tokluk da 149 altı sadece bir aksam 155 çıktı oda biber dolması yemiştim diyetisyen pirincten çıkmış dedi. Onun haricinde aile hekimi bile sonuçlarım düşmüş normal dedi dün. Bu sabah sonucları doktora yolladim yüksek bu değerler sabah aksam 7 ünite insulin yapın haftaya tekrar 2 gün ölçüp yollayın demiş. Diyetisyen de şaşırdı şuan diyete alışma asamasindasiniz ve şekeriniz düşüyor. Doktor niye acele etti anlamadım dedi. Ozeldeki doktorlara hic güvenmiyorum. O yüzden başka bir doktora sorana kadar baslamamaya karar verdim.