Son 3 gündür farkettimde bebeğim önceki gibi çok haraket etmiyor şekerli de yesem sol tarafa da yatsam çok hareketlilik yok haraket hissediyorum ama önceden çok haraketli olduğu için şuanki haraketsizlıgı beni korkuttu ya bazen karnım da mı diye endişe ediyorum napmalıyım acaba normalde karpuz yeyince çok haraket ederdi ve geceleri çok haraketli olurdu ama azaldı sanki