asyam1 kızlar merhaba su anda sancim var 19 haftalık hamileyim normal mi gaz sancısı gibi değil.gibi göbeğim taş gibi oldu
Ozlemmmmm asyam1 gecenlerde bende yasadim ayni seyi hic gaz sancisi gibi degildi bicak kesiyordu sanki ama gazmis sonradan anladim eger gecmezse mutlaka git Allah gostermesin baska biseyde olabilir gec kalmamak lazim
esoeso asyam1 rahm genşlyr karnn büyyr bebek büyyr bnmde ilk hamllğm adet sancısı gbı sancılr cok cekydm 29 haftann ıcndeym hla oyleym cok sancm olyr