Su daha çok rahatlatır. Eğer süt ve süt ürünlerini fazla kullanıyorsanız ondan da kaynaklanabilir. Bu sorunu ben de yaşıyorum. Çok fazla süt ve peynir tükettiğimden olduğunu söyledi doktor. Su ise yararlı dedi. Çünkü ishal halinde kaybolan sıvıyı yeniden yerine getiriyoruz böylece. Bakliyat yemeni tavsiye ederim :)