Kızlar 39+2deyim
Son iki haftadir nst de ara ara ufak sancilarim çıkıyordu ama açılma yoktu, bu aksamda sancim cikti yine acilma yok.
Doktorum sanci cikmasina ragmen acilma yoksa sknti var dedi, pzt günü tam 40 hafta oluyorum, pzt gel suni sancı verelim olmazsa sezeryan artik yuzde doksan sezeryan gorunuyor dedi. Bu aksama kadar hep normal diyordu.
Bende dedimki o zaman carsamba olsun, carsamba doktorum nöbetçi kesin o girer dogumuma. Doktor da bekletmek bebegi sikintiya sokar sancı varken dedi nstde çıkıyor sancim diye.
Ama 42haftaya kadar bekleyen var iki gün beklemekten bisey olur mu sizce. Birde bugune kadar doktor kendisi normal normal diye bana kilo alma diye diretirken bi anda sezeryan demesi acilma yok demesi nasil bisey, belki olacak açılma, simdiye kdr olmamis diyor, ne yapmalıyım lütfen akil verin.
Pzt suni sancı alayimmi yoksa carsmba alayim artk olmzsa sezeryan mi mecbur, annem bi hafta daha bekle suni alma diyor