Kızlar bugün doktora gittim kan verdim gebelik için 2.gebeliğim 5 haftalık gebe cıktım ama 5 haftalık gebelige göre hamilelik hormonum daha fazla cıktı ilk kızımda da kan vermiştim 5 haftalık cıkmıstı gebelik hormonum 1581 di
Ama bu sefer de beş haftalık olmasına ragmen 2668 çıktı sizce ikiz gebelik olabilir mi doktora gitmeme daha 15 gün var