İlk doğUmum erken oldu ve kızım küçüktü emzirme deneyimim yoktu zaten küvezdeydi falan neyse emmedi hep sağarak verdim. Şimdi emzirme konusunda daha tedbirli olmak istiyorum. Emzirme yastığı almak istiyorum. Tavsiye alabilir miyim? Şimdiden teşekkürler 😊