handedncl nst de sanciniz çıkıyorsa bakabilir benimde cikti o yuzden muayene ettiler cikmadiysa yapilmasina lüzum yok ama erkenden, kan gelme olaylarını dokuz aydir herkesten geliyor diye okudum okudum dun aksam üçüncü kez alttan muayenem oldu ve ucundede kan falan gelmedi ki dedigim gibi ben kastigim halde yani, korkmayn o yuzdn