Merve0107 benimde kızım olacak inşallah 32+4 günlüğüz. Hep sağ tarafımda hissediyorum ayaklarını, tekmelerini. Sağ sol veya karın şekline göre cinsiyet çok sacma ben inanmıyorum. Şuan herkes benim karın şeklimden erkek olacak diyip kafamı karıştırıyorlar ama alakasız. Kendi kafanı böyle kurcalama bir kac kez doktorun erkek kesin dediyse erkektir. Strese girme sağlıklı olsunlar yeter