Bilge_12m Benmde çarpıntım var ve doktorum çok sıkı davranıyor BNde geriliyorum ..aslında gebelikte normal biraz yükselmesi çok hareket edip kendimi zorlamazsam iyi ama sürekli de nasıl oturulacak ki
Tgbkzn Bilge_12m otur otur nereye kadar bacım ev işi yemek temizlik mecbur yapıyorsun insan haliyle yoruluyorda
Hulyab Bendede oluyor sabahlari kahvaltidan sonra bil hassa 90 110 larda oluyor nabzim hamilelikten oncede olurdu ara ara
Tgbkzn Bicanbehiye d vitaminim zaten eksik ama onun için ilaç kullanıyorum hamileliğimin başından beri