imrangulll 50 grlık şekerim 156 çıktı. Bugün 75 gr yaptırdım çok şükür normal. Doktordum diyetisyen yeterli dedi. Sorum şu gebelik şekeri çıkanlar normale dönüp dönmediğini görmek için bir daha test mi yaptırıyorlar?
Pnryldrm20 imrangulll Evet bEnim diyetisyenim doğumdan 1ay sonra mutlaka bakılacak dedi.Şuan içinde evde kendim ölçüm yapıyorum diyetisyenime atıyorum sonuçları
nisemom imrangulll benim de yuksek çıktı doğumdan sonra 2 ay daha takip edeceğiz dedi doktor. Diyet yapıyorum. Evde kendim ölçüyorum
Pnryldrm20 imrangulll Sabah uyandıktan sonra en fazla yarım saat içinde açlık ölçüyorum kahvaltıya otururken saate bakıp ilk lokmayı yedikten tam bir saat sonra da tokluk
Pnryldrm20 imrangulll Sabahları kesin ölçüyorum bazı günler öğlen bazı günler akşam da açlık tokluk bakıyorum bana bu şekilde söyledi