birannebirfurki 30+6 dayız ama geceden beri karnımın altında ara sıra sancı oluyo 5 10 saniye sonra geçiyo sebebi ne olabilir acaba yaşayan var mı
Akfirat 31+6 yım aynı sorun bende de var rahim doğum için hazırlık yapıyormuş.ara ara olup geçiyor zaten.