Ayben34 Benim için büyük bir süpriz oldu yaklaşık 11 haftalık iken öğrendim 🙈 şuan 14. Haftamızdayız çok şükür sağlıklıyız 🌸🤰🏼
Zdgnsym93 Ayben34 ooo masallah nasıl farketmediniz o zamana kadar 😊 ben de 3+3 iken öğrenmiştim. Allah sağlıkla kucagimiza almayı nasip etsin inşallah 💕
Zeyno25-bykl [silindi] 😲😲3 haftalıkken nasıl öğreniyorsun şaşırdım doğrusu adetin bile gecikmemistir daha
ogluileannesi Ayben34 valla ben bu ay hiç beklemiyordum belirti de yok, evde test vardı bi yapayım dedim akşam silik bir çizgi çıktı başka marka testle yaptım bir de yine silik çizgi ben hala şoktayım ☺️ Son adet günüme göre 3 hafta + 1 günlük
Mervesbora Byzyvz benim de aynı öğrendim 17 cikti betam 2 gün sonra 111 cikti bir hafta sonra 2500 çıkmıştı
Ozgebtn [silindi] adet düzeniniz nedir acaba yani yumurtlamadan kaç gün sonra çıktı acaba bu değer ? 😊
Mervesbora Ayben34 ben çok erken öğrendim ya 2 yada 3 haftalikti çünkü betam 17 idi öğrendiğimde doktor çok erken dedi ❤
Byzyvz Mervesbora Tam 2 hafalıkken 433.3 çıktı bende 🙈 Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🤲🏻
Arzu_tuncay23 1buçuk haftalıkken doktorumda cok sasirmisti bu kadar erken ögrenmeme😂 adetime 2 hafta vardi daha süpheyle yapmistim