Angelsmom Homend marka Kazanlı ütü kullanıyorum annem de kız kardeşim de aynı ütüyü aldı. Çok memnunum fiyatı da gayet uygun kazanlı ütülere göre… jilet gibi açıyor tavsiye ederim.