Arkadaşlar bisey sorcam bizde çok şükür dün 37 3 günlüktü normal dpgum yaptık 😌 ama Doğumdan sonra dünden beri felaket felaket sancım var ya geçmeyen sancı ne yapsam iyi gelir doktorlar normaldir diyor ama hiç normal gibi değil dogumdan zor olan sancılar sadece 1 parol agrı kesici verdiler odur ama dayanılacak gibi değil benim gibi yasıyan var mı