Nadiscim 35. Haftada 2900 gayet normal ki zaten ultrason kilosundan ortalama 200-300 gram eksik çıkıyolar.
kızımın içinde doğumdan hemen önce 2650 demişlerdi ama 2450 doğmuştu.
benim de fitille başlatıılar doğumumu , haliyle açılma ve sancı 0 ken bir anda vücut doğuma zorlanıyor. Nefes egzersizi ve bol sabırla o anları kolay atlatırsın.
normal kendi sancında tutsa zaten en az 8-9 saat kuru sancı çekiyorsun, suni sancı ve fitil ilede en az o kadar kuru sancı çekiyorsun.
Sezaryen sonrası bakım çok daha zor o yüzden sancıyı doğumdan önce çekmek daha iyi.
bide normal doğum sancıaı öyle bişeyki bebeği doğurduğun anda siliniyor hafızandan.
ben sonuna kadar normal doğum tavsiyr ederim.