Kursadbudak benimde dün idrarda protein çıkti testi tekrarladı bu kez biraz daha az çıkti gebelik zehirlenmesinden şüphelendi kan falanda verdim hersey normal çıktı bugunden itibaren tansiyon takip ediyorum hergün baktir dedi 14.15 olursa gel dedi haftaya kontrolum var bi terslik olursa acil doguma bile alabiliriz dedi zehirlenme olursa yani 33+6olduk bakalım nolcak.
Bebeğinde basi aşagi erken dogum tehlikem arada sertlesme kasilma falan oluyor ciger geliştirici falanda vuruldum.
Bu ikinci sezeryan olcak 28 agustosta alcakti doguma 20 agustosta alcak 37+2de.
Insallah o zamana kadar bisey olmaz takip altında olcam her gitmeye idrar testi vercem artiyor mu noluyor diye