2 gündür ayaklarımın gerginliğinden şişmiş olduklarını anladım olan terliğim olmayınca bir kez daha anladım rahatsız olmaya başladım hem şiş hem karıncalanma var bu haftalarda daha erken değil mi öyle aşırı bir kilom yok tuzlu felan da tüketmem neden böyle oldu bir anda bu aralar bayram temizliği yaptım çok yoruldum bu sebebten mi oldu acaba geçici durum mudur