Byzaoz kuzum normalde kürtaj haftasını geçen bir dönem oluyor, eğer ikili testi yaptırıp down sendromu riski yüksek çıkarsa ve sonrasında amniyo sentez yaptırmışsan ve istiyorsan eğer devlet sana gebeliği sonlandırma hakkı sunuyor. Ben ikili testi gebeliği sonlandırmak için değil, eğer öyle bir riskim varsa kendimi alıştırmam için yaptırdım. Ve çok şükür 1500 de 1 çıktı, yani çok düşük bir risk çıktı. Detaylı ultrasonda da doktorumuz burun kemiği çok güzel %99.9 down sendromu yok dedi. Yani bu test zorunlu değil. Bir fikir vermek için yapılıyor. Önce ultrasonda ölçümler yapılıyor sonra bir tüp kan veriyorsun bu kadar.