Merhaba kızlar bende her doğum yapöayı bekleyen anneler gibi heyecanla bugünğ bekleyip sonunda yazmak nasip oldu.
Ben burda doğum hikayelerinde hep normal doğumları okudum çok istiyordum normal doğum yapmayı ama mecburi zorunlu sezeryan oldum. Kısmet ne diyelim ozman başlıyorum.
23.07 se saat 7 de hastenenin aciline giriş yaptık eşim annem karseşim ben bir gece öncesi anneödeydik heyecan korku vs. Hissetmedim sadece bebeğimin artık gelmesine adapte olmuştum hamileleiğim boyunca yaşadığım en kuvvetli his buydu. Odaya giriş yaptık hazırlandım nts de kalp atılı dinlendi hemşireler 8.30 da geldiler artık alalalım hazırmısınız desiğinde hazırım dedim hemşire gülümsedi bu soruyu sorduğumda hiç hazırım diyen birini görmedim dedi :) ama o kadar hazırdimki. Sedyeyle aşağı aöeliyata götürülürken şaşkınlık vardı aşamaları merek ediyordum ne olacak eşim elimi tuttu ameliyat hane girişine kadar gözgöze indik konuşmadık ara ara maskenşn üstündrn gözyaşlarıö süsüldü😔 aileme el sallayıp ameliyathameye doğru devam ettik proaesörler bitince girdik iğneyle beldenaşağım uyuşturuldu doktor geldi ameliyat başladı (çok detay vermiyeceğim) bebeği çıkardılar ama ağlamadı korktum nasıl iyimi deyip durdum sonra birden çığlığını duydum oğlumun başladım ağlamaya😭 yanıöa verdiler foto çektiler götürecekşerdi bir daha istedim baktım öptüm. İşlemler bitti önce bir odaya alındım yarım saat bekeldim sonra çıkış yapıldı eşim arrık brklemekten kırdeşen dökecekti 🤭odaya alındım 20 dk ya bebeğim geldi p kadar güzel ki şaşkınmışım annem öyle anlatıyor emzirme vs onla uğraşrık falan filan şimdi koyun koyuma yanyanayız allahım hepinize tez zamanda doğum nasip etsin kızlar 🤗🤩