Nezoli Iyi günler kızlar. Bugün kontrole gittim bebeğim makat geliş dedi doktor. Doğuma kadar dönme ihtimali varmı aranızda yaşayan varmı ilk gebeliğin tecrubeli hanımlar bilgisi olanlar yardmcı olablrmi?
Nezoli Minikfasulyem26 çok hareketli bir bebek değil doktora sordum hatta makat pozisyon olduğu için az hisseblrsn dedi🤦🏻♀️
Yagizalii Ben 37 haftalık hamileyim benimki hala makat geliş yarın kontrolüm var bakalım ne diyecekler
Yagizalii Nezoli hayır ilk baş aşağıydı makat geliş oldu 32. Haftamda baş aşağı dediler 35. Haftamdada makat geliş oldu
Yagizalii Aysenes döndürme işlemi tehlike diyorlar uzman bir doktor olması gerekiyormus bildiğim kadarıyla
Aysenes Minikfasulyem26 hic bilmyorm insallah kendilignden döner ben turkiyede deglm ve burda en son sezeryan yapilyor o yoksa normal dogurtmak icin herşeyi deniyolar
Yagizalii Aysenes anladım burda genelde sezaryana aliyorlarmis hakkımızda hayırlısı olsun sağliklıca kucagimiza almayi nasip etsin inşallah Rabbim
Minikfasulyem26 Aysenes bnce kabul etmeyin direk sezaryan olun zorla yapck halleri yok tehlikeli bi islem turkiyede cok nadir yapilyrms artk