Hazalveannesi Esa12 Canım genelde ilk 5dk içinde deniliyo benimkiler anında çıkmıştı ama (Tüp bebek)12 gün sonra yapılıyo test, seninde var gibi duruyo hayırlısı erken gebelik testi ile yap bence ben onlarla yapmıştım insallah bebişin seninledir🤲🥰🥰
seymaa93 Var gibi canım hafif çizgi gördüm benimde ilk böyle çıktı ama kesin sonuç için mutlaka kan ver
Huriyeolgn Esa12 bende cok zor beklemıstım ama 5 gun gecıkmeye kadar dayandım 😂henuz beta hcg dusuktur ama kan ver artısını takıp et canım
Esa12 Hazalveannesi ahh canım inşallah 😍 sonradan belirginleşti daha cok ben de sebibini anlayamadım cok sağ ol🤗🤗
Kahramankentli Gebelik var canım erken döllenme olmuştur aynı testle bende aynı senin gibi adetten 5 gün önce baktım aynı bu şekil çıktı şu an 5+5 deyiz miniğimle 🤰🥰 tavsiyem iki gün arayla beta baktır kanda hayırlı olsun 👍