Kızlar selam bundan bır hafta once gözlem evınde detaylıya gırdım bugun kendo doktoruma gıttım bu detaylı sayılmaz dedi. Ve bebegımın omur iliğinde yamulma goruyorum dedı 1 hafta oncelı raporda hersey normal. Kendı doktorum durusundan da olabilir dedi. Ama ben cok uzgunum hangısı dogru soyluyor bılmıyorum yarın tekrar baska yerde detaylıya gırıcem . 21.haftadayım boyle olan varmı