Merhabalar kızlar biraz endişeliyim bişey sormak istiyorum. Dün hastaneye kontrole gittim sancım oldu nst de sonra bebegim çok sertti doktor bişey var sende dedi muayene etti 2 cm açıklığım var eve git dikkat et sancın olursa suyun falan gelirse hastaneye gel beni ara dedi gelmese çarşamba sabah gel dedi eve geldim bi süre sancım oldu ara ara geldi gitti falan dün gece sancım yoktu iyiydim uyudum. Bugün de sancım yok hiç bişey anlamadım açıklık olması için ne yapmalıyım yarın hastaneye gitmeli miyim bilmiyorum gitmezsem bayram giriyor araya 4 gün tatil ve doktorum yok of ve daha 36+3 haftalıgım ama bebegim 38 haftalık ve 3.400 gram ne yapmalıyım yardımcı olur musunuz