Seymavrl bende 65 ile hamileliğe başladım ilk aylarım kabustu yiyemedim içemedim 5kg verdim 60la 30. Haftaya kadar geldm yemem düzeldi 14,15. Haftalarda ama kilo almadım bebeğim hep normal alması gereken kiloyu aldı allahtan. bir ara 2 kilo alıp tekrar 1 kilo verdim derken 35. Haftaya geldm 62 kiloyum şuan bebişte en son 2400dü 33.haftadayken Bebek normal gelişimini gösterdiği sürece hiç problem yokmuş kilo alıp almamada tamamen yapıyla alakalı sanırım