Hanımlar merhaba ☺ bugün itibariyle 34+5 oldum. Bundan önce 33+0 da gitmiştim. Doktorum bebek çok aşağıda iş yapmak yok soluna yatacaksın devamlı dedi ama nerdeeee 🙄 yatamıyorum olmuyo yani. Belki psikolojik belki değil ama adet sancısı gibi ağrılarım var acayip panik oluyorum. Böyle denilip erken doğuranınız var mı