ezggl Merhaba, 24.haftamda serklaj oldum Normalde 12-16.haftalarda yapılıyormuş suanda 30.haftamdayım benim gibi o haftalarda olupta gününde dogum yapan varmı?
Dzeyy ezggl merhaba canım benim 23. Hafatda detylıda ortaya çıktı 24 mm di doktorlar çok korkuttu bizi çok riskli olduğını dogum başlayabileceğini vs bi ton şey dogum başlarsa bu haftada bebeğimin yaşamıycağını bile söylediler 1 hafta boyunca yattım 1 hafta sonra 24. Haftada kontrol rahim ağzı 13 mm düşmüş o kadar yatmama rgmen sadece wc için kalkmıştım yatktan halbuki kahroldum resmen ayrıca 1 cm açıklık ve hunileşme vardı 3 doktor gezdim en sonumda bi prof. Bulduk ve doktor saolsun çok güzel bi şekilde anlattı ve ikna olduk 24+2 de serklaj oldum 1.5 ay boyunca sürekli yattm hiç kalkmadım şuan eski hayatıma döndüm diyebilirim yine kendimi zprluycak işler yapmıyorm ama sürekli de yatmıyorum yani şuan 35 haftalık oldum çok şükür seninde haftan güzel korkma o yüzden rabbim evlatlarımızı bize bağışlasın inşallah sağlıklı sıhhatli bir şekilde zamnında kavuşuruz bebişleirmize ♥️
ezggl Meflug seninki geç kalınmış bir ameliyat değil ama sonuna kadar gidebilir.benim gec oldu biraz birden esnemem oldu hemen amelyta alındım.kendi doktorum sonuna kadar gider diyor ama ameliyt yapan prof doktor 32-34.hafta diyor cok korkuttu beni ameliyatta bütün piskolojim altüst oldu ama suanda iyiyim
Meflug ezggl benim doktor ilk 28i görelim dedi sonra 30 32ne olursa kabul dedi 🥺 benim korkum çok kısa sürede hem rahim.agzi kısalıyor hem acilmam oluyor ben sanciyi bile anlamıyorum ağrı eşiğim çok yüksek sanırım. Allahım sağlıkla kucağımiza almayı nasip etsin yetim sevindircem bol bol 🙏
ezggl Dzeyy bende sürekli yatıorm merdiven cıkmamamı söyledi. Bende gebelik sekeri cıktı birde diyet yapıyorum bir yandan 2kg werdim 😞 ama bebegimin saglıgı yerinde ,hangi ilaçları verdi canım doktor sana
Dzeyy ezggl şeker için tam bilmiyorm ama diyet yaparsan sonuna kadar gidersin hiç kokrma bende merdiven çıkmıyorum zaten bi kere çıkiyim dedim o gece canımdan can gitti resmen vajinam okadar çok ağrıdıki senin kilo vermen hiç sorun değil ayrıca bebeğin senden yeterli besinleri alıyodur merak etme bana ilk serklaj olunca progestan 200 mg fitil ve endol fitil verdi endolu 5 gün kullandıktan sonra bıraktırdı progestana hala devam ekstra magnezyum verdi bide kan ilacım vardı okadar benim dikiş atılırken 13 mmdi rahim ağzı dikiş atıldıktan sonra o uzunlukta kalmadı zaten direk dikişti sadece artık bebiş büyüdükçe oraya baskısı biraz artıyor çok şükür direk baskı uygulamıyo ama arada ayaklarını dikişe dogru uzattığı için hareketlerini aşağada çok hissediyorum
ezggl Dzeyy banada öyle dedi 28.haftadan sonra korkma dedi bana serklj oldgmda hastanede sürekli 15dkkdamo bir serum endol fitil progrston iğnesi nidicard ilaç cok ilaçlar yüklediler ala herhangi bir etki yapmadı,simdide vitamim kan ilacı progestan nidicard birde hafta 1kez proluton iğnem war , bide bugün yarın ciger geliştirici iğne yaptırıcm doktor yaptır her ihtimale karsı dedi
ezggl Meflug banada öyle dedi 28.haftadan sonra korkma dedi bana serklj oldgmda hastanede sürekli 15dkkdamo bir serum endol fitil progrston iğnesi nidicard ilaç cok ilaçlar yüklediler ala herhangi bir etki yapmadı,dusmda vitamim kan ilacı progestan nidicard birde hafta 1kez proluton iğnem war , bide bugün yarın ciger geliştirici iğne yaptırıcm doktor yaptır her ihtimale karsı dedi
Meflug ezggl bana çok şey verdi iğne haftada 1. Progestan günde 4 ağızdan alıyorum. Magnezyum günde 2, kalsiyum, coraspin, kabızlık için dulcosoft şurup, Biokadin fitil 3 4 günde 1.
Dzeyy ezggl valla bende çok sordm ciger geliştirici iğneyi ama doktor şuan yapsak hiç bi faydası olmaz çocuğa dedi baktık dogum başladı hiç bi şekilde durduramıyorz o zaman yapılır ciğer geliştirci dedi şimdiden yapmamın hiç bi faydası olmaz demişti
Meflug ezggl serklajli cumartesi öğlen oldum salı öğlen çıktım hastaneden. Devamlı ilaç fitil serum.bisiler yaptılar valla.
ezggl Meflug banada kabızlık icin surup werdi bide endok fitil wardı suyum normale dönünce kestik onu progestano cok wermiş sana bana günde 1defa werdi ama nidicard diye bi ilaç war erken dogm önleyici 4saatte bir iciyorum hayırlısıile kucagımıza alıroz bebeklerimizi inşallah ben cok evhamlı biriyim
Meflug Dzeyy ben onu bile sormadım. Doktoruma çok güveniyorum gereksiz ne bir ilaç ne bir tahlil yaptırmıyor. Doktor olan o vardır bı bildiği 🙄
Meflug ezggl ben de öyleyim valla. Sırf yine kayıp yaşarım diye hiç bişey almadim heveslenmemeye de çalışıyorum☹️
Meflug Benim 2 gündür bebek çok hareketli bir sağa bir sola gidiyor sanki. Arada da aşağıda basınç oluyor gaz gibi sanki arada adet sancısı gibi. Normal mi? Devamlı doktoru aramak da istemiyorum. Evimde asansör yok 2 kat merdiven inip çıkartmak da istemiyor doktorum o yüzden 3haftada 1 gel.dedi. gitmeli miyim yoksa normal mi bu haftalarda🙄
Meflug ezggl ikizdi birinde diyafram hernisi vardı ödem olmuş doğumu tetiklemis dediler ama onda da sanırım yine birden açılma oldu çünkü 14gun önce rahim agzi uzunlugunda sıkıntı yoktu.