12.haftadamdayım 1 haftadır aynı problem bende de var 😔 yediğim kayısıların incirlerin içtiğim suların haddi hesabı yok ama yinede rahatlamıyorum. Yürüyüş için tek başıma dışarı çıkmaya korkuyorum bir şey olur diye eşimde eve geldiğinde baya yorgun oluyor. Ne yapacağımı bilmiyorum 😔