Zynbnur 40+3 olduk ne zaman geliyor bu bebişler doğuramıyorum… Artık kucağıma alıp sevmek öpmek koklamak istiyorum
ecembugra53 Zynbnur yaramaz bu senekilerde bişeu var gelmek bilmiyorlar inTcı bunlsr 😂😂🤣🤣 çıkar canım merak etme aklı varda çıkacak oradan 😂😂
irva Zynbnur Gerçekten bu sene ki çocuklar gelmek bilmiyor.Onlar bile anladı 2020′nin pis bir sene olduğunu 😆 bakalım biz de nasıl olcak.
DuyguY Bizimkide gelmiyor valla kuzum perşembe sabahına yatış verdiler suni sancıyla oda olmazsa sezeryanla doğum olucak 41+3 oluyoruz perşembe günü 🤪
minnakmina KubraSS- ahaha dogunca içine sokasın geliyor karnımızdayken çıksın çıkınca içimize sokmak istiyoruz 😂
KubraSS- Zynbnur hala kanalda değil canım açıklık hiç yok rahimde çok sertmis suyuda azalmış biraz onyuzden sezeryan
Zynbnur KubraSS- sağlıklı sıhhatli afiyetli imanla kuranla bereketli ömürler versin inşâAllah rabbim sağ selamet kucağına almayı nasip etsin inşallah canım