Sebanur13 Dua edin canlar .Sabah nişanım geldı ardından sancılarım başladı.Hastanedeyım şuan 3 cm açılmam var.Dua edınnn
elkakimmon Sebanur13 Allah yardımcın olsun tüm işlerini kolaylastirsin hayırla tamamlasin insallah ♥️♥️
Elifdemir27 Bı de şey doğum anında sayılırsın bence sende bizlere dua et sagsalim bizde bu günlere gelelim
DeryaMirac Sebanur13 yavrunuza kavuşmaya çook az kaldı 😍😍 Rabim sağlıklı bir şekilde kucağınıza almayı nasip etsin
DeryaMirac Sebanur13 aynen öyle 😍 onlar bütün zorluğa sancıya değer hani derler ya bebeğini görünce herşeyi unutuyorsun gerçekten de öyle oluyor
M_N_R Sebanur13 ALLAH yardimcin olsun canim.Rabbim bi avazda dogurmayi bebegine sag salim kavuşmayi nasip etsin in şe ALLAH.🤲🧡💫