Muge13 Arkadaslar, hamileliginde kasilmalar icin Adalat, Nidilat veya Nidicard kullanan var mi? Kacinci haftada basladiniz ve gunde kac defa aliyosunuz?
Esmaal Muge13 33.haftada nst de sancım çıkınca adalat verdi doktor günde bi tane kullanıyorum 36.haftadayım şu anda
ozgesoy28 Muge13 31. Haftada kasılma ve sancılarım çıktı 35 haftalık hamileyim hâlâ kullanıyorum adalatı
minnakimveben Muge13 bende 4gündür adalat kullanıyorum sabah akşam 30+4deyiz sancım ve karnımda sertlik vardı erken Doğum riskim var o yüzden başladık bakalım
Leyla- Kizlar doktor banada adalat yazdi ama günde 2 tane. Sanirim ikac cok ağır geldi bunyeme. Bnde baş dönmesi fln yapti. 2 tane cok degil mi ki?
ozgesoy28 Leyla- benim o kadar çok kasılmam oluyo ki 3 tane içiyorum günde kasılma çok olduğu için erken doğum tehlikem var keseyi patlatırmış kasılma
Esrelf Leyla- canım tansiyon ilacı olduğu için tansiyonunu düşürmüş olabilir. Doktoruna sor belki günde 1 defa kullan diyebilir.
Leyla- ozgesoy28 bende 24+2 günlüğum canim günde 8 10 kez oluyordu. Doktor sanirim ondan verdi. Ama yan etkilerini cok hissettim ben malesef ki 🙁
ozgesoy28 Leyla- Ondan vermiştir canım benimde çok ama geçiyo ve azalıyo ilacı güzelce kullan erken doğumuda engelliyo benim 2ydi 3e çıkardı çok şükür bide magnezyum kullanıyorum 2 günde 1 kere olmaya başladı bazen 3 günde 1 derken işte günümüz ilerliyo
Leyla- Esrelf olabilir canım bi sorayim bakiyim.midemde felaket ağrı olmaya başladı onu soracaktim o arada bunu da sorayim bakim
Muge13 Ben de 20.haftadan beri kullaniyorum.. 35teyim.. cok uzun zaman oldu bebege bir sey olmaz degil mi? Cok fazla da ultrasona girdim.. Dusuk riskim vardi sonra erken dogum riski basladi... 50 defa usgye girmisimdir 🙁 Cok strese girdim ya.. Bir sey olmaz degil mi?
Eses Ben de 31. HAftada nst sancım çıkmasıyla nidicard başladı 3 kere içiyorum 8 saatte bir . Yarın 35. Haftaya giricez inşallah .
Gultugra Benimde 32 haftada başlandı ama doktorum 1 taneyi ikiye böldürüp sabah akşam kullandirtti 1 kutu bitti 2 ciye başladım şuan
Hacer67 26+3 gün luk oldum 6 gün hastanede yattım tedavi amaçli nidilant kullaniorum hala 4 saatte bir alıyorum bide protein dedi ama anlamadim iyi mi kötü mü