Seyma-Tek Bebegin kilosunu gelisimini soyleyen doktor var mi bu hastanede ilk gunden beri gidiyorum 34 haftaligim daha boyunu kilosunu soylemediler 😓hangi doktora gitmeliyim ogrenmek icin
edebianne20 Seyma-Tek valla Ayşe Seval Erdinç diye bi doktor var ona gitme yeter. Karşısındaki insan değilmiş gibi davranıyor. Şehir hastanesinden soğuma sebebim o kadın. Bence emekli olsun gitsin 🙄
Bktbll Seyma-Tek canım necati hançerlioğlu göksun şahin hanım gidebilirsin ama necati bey cok ilgili ölçümlerine kadar anlatıyor sorularını cevap veriyor ben 37+6 yım ona gidiyorum hep
Naciye-06 Seyma-Tek Necati beye gitmelisin kesin canım hem alanında çok uzman hemde her soruna cevap veriyo söylüyo kilosunu felan
ZEhrA_94 Seyma-Tek canım kadın doktorları Bi garip neyin tasasındalar anlamıyorum tabi hepsi aynı değildir benim gttiklerim öle en azından ben necati bey ve ulaş beye gdyorum çok iyiler her sorduğumuda cevaplıyorlar inş doğum da onların nöbetçi olduğu zaman denk gelir 🤷♀️
Hayalim_s Devlet hastanelerinde pek cinsiyet kilo boy söylemiyorlar sadece bebek haftasına uyumlu gidiyorum bi sıkıntı var mi onlara bakıyorlar bende cinsiyet öğrenmek için özele gidicem
Seyma-Tek Hayalim_s neden soylemediklerini anlamadim yani cok mu zor kilosunu soylemek sorunca haftasiyla uyumlu diyip gönderiyolar 🙄
DuyguY Seyma-Tek sanki haftasıyla uyumlu olan kilo ölçümünü biz biliyoruz ilk çocuk merak ediyor insan o Uzun cümleyi kuracağına de işte 2,5 -3 kg diye konuşmaya aciz kimiside.
Seyma-Tek Naciye-06 teşekkür ederim canim evet cok duydum necati beyi ama randevu bulamiyorum ona gitmek cok istiyorum
Naciye-06 Seyma-Tek Evet canım randevu bulmak biraz zor ama 182 nin uygulamasını indirip sürekli kontrol edebilirsin hangi günler varsa randevu bulamıyorsan hastaneye gidip sıra alıpta muayene olabilirsin
DuyguY Kimisi sormadan söylüyor kimisi de haftasıyla uyumlu diyor kuzum değişiyor Mehmet Çınar’a sordum söylemedi geçen Funda Arpacıya gittim bakar bakmaz şu şu hafta şu kilo suyu yeterli baş geliş diye tak tak söyledi kadın.
Seyma-Tek ZEhrA_94 aynen canim kadin doktorlardqn hic iyisine rastlamadim erkekler daha iyi oluyor genelde bende necati beyden devam etmeyi düşünüyorum
Bktbll Seyma-Tek aynen canım öylemyap ben sırf o doktor için gidip ordan alıyorum biraz bekleniyor ama napim doğumumda yaklaştıgı için ama bu perşembe orda olması lazım