edebianne20 Valla ben sormadım doktora falan hamileliğimin başında da sormadım kendim araştırıp aldım. 2 düşük yaşadım ilk hamileliğimde folik asit kullanmam gerektiğini bile söylemedi. 2. Hamileliğimde sadece folik asit kullandım. Artık bilinçlendim hamilelikten önce başlamak gerekiyomuş meğersem 8 ay pregnancare kullandım hamile kalmadan önce. Serileri var zaten hamilelik öncesi sonrası doğum sonrası falan diye devam ettim. Allaha şükür küçücük bir sorun bile yaşamadım hamileliğim boyunca. Hiç bu kadar sağlıklı bi hamilelik geçireceğimi düşünmezdim.