Kızlar bugun sat.gore 36+4 Oldum ama dün hastaneye gittim ultrasonda 35+2 cıktı varmı aynı durumu yaşayan neden olur sizce ne yapmaliyim bi sknti olurmu bide az sancim cıktı erken doğum olabilir dedi magnezyum yazdı ben zaten kullaniyordum sağlık ocağı birak dedi gecen gün dün bidaha yazdi kullan dedi kilomuzda 2.655 gram sizce iyimi🤲